• Onderwerpen

  • Contactgegevens

    Ons adres

    Andromedastraat 2a
    5015 AV Tilburg

    Telefoon:
    013 - 580 05 59

    E-mailadres:
    hello@webdesigntilburg.nl

    Bedrijfsgegevens

    B.T.W.-nummer: NL8151.79.991.B01

    KVK-nummer:
    18.08.06.44
  • Nieuwsbrief

  • Volg ons!

    • Facebook
    • Twitter
    • Linkedin
    • Google +

    mei
    2017

    MailChimp is één van de meest populaire e-mailmarketingplatforms ter wereld. Ook wij waren lange tijd fan – en nog steeds als het gaat om het ontwerpen en versturen van eenvoudige nieuwsbrieven. Maar heb je een Magento webshop en ben je op zoek naar een krachtiger platform waarmee je je e-mailmarketing naar een hoger niveau kunt tillen? Dan moet je echt overstappen op Klaviyo.

    Klaviyo is een e-mailmarketingsysteem speciaal ontwikkeld voor Magento en andere e-commerce platforms. Ik hoorde erover tijdens een training die ik volgde bij ConversionXL en nu ik er enkele weken mee heb gewerkt kan ik al zeggen: vergeleken bij Klaviyo lijkt MailChimp nog in zijn kinderschoenen te staan. Wat een mogelijkheden!

    mrt
    2017

    Wij schreven dit artikel in 2014 en het is nog steeds één van onze meest gelezen artikelen. Tijd voor een update dus. We breiden het artikel meteen uit met meer tips.  Is je website niet meer vindbaar in Google? Na het lezen van dit artikel moet het zeker goed komen!  

    Het overkomt iedereen weleens, er is wat versleuteld aan de website, en opeens ben je niet meer vindbaar in Google voor je belangrijke zoektermen. Je valt van een goede top 10 ranking in de zoekresultaten naar posities ver buiten de top 10, of erger nog, je website wordt helemaal niet meer gevonden. Je bezoekersstroom droogt op. Paniek! Wat nu? Het is zaak om even stap voor stap na te gaan waar het probleem kan zitten, volg de concrete stappen in deze blog. En je website zal snel weer op de oude positie vindbaar zijn in Google.

    jan
    2017

    In 2014 sprak Larry Page de nu nog veelgebruikte quote: ‘“We are no longer in a mobile first world, we are in a mobile only world”. In navolging hiervan werd in 2015 de eerste ‘mobile-friendly update’ uitgerold door Google. Mobielvriendelijke pagina’s kregen hierbij een voorkeursbehandeling in de mobiele zoekresultaten.

    De smartphone revolutie gaat nog steeds door. We groeien nu echt naar ‘mobile only’ toe. Afgelopen november kwam de aankondiging van Google dat de indexering van zoekresultaten mobile-first wordt. Pagina’s van de mobiele versie van een website krijgen hierbij uiteindelijk de voorkeur boven de desktopversie. Een top SEO-desktopwebsite is daardoor geen garantie meer voor een hoge plaatsing in de mobiele zoekresultaten. In 2017 kun je dus echt niet meer zonder mobiele website.

    nov
    2016

    meer omzet uit je webshop halen

    Het is niet eenvoudig om een succesvolle webshop te runnen. Het kost veel geld, tijd en energie om je webshop bekend te maken bij het grote publiek, om nieuwe bezoekers te trekken en om ervoor te zorgen dat deze bezoekers converteren, oftewel bestellen.

    Ben je goed op weg met de eerste twee punten, maar blijven de bestellingen achter? Dan is het tijd voor conversie-optimalisatie. Conversie-optimalisatie is het proces waarbij je procesmatig aan de slag gaat om je conversiepercentage en je omzet te verhogen.

    In dit artikel geef ik 10 tips waarmee je meer omzet uit je webshop kunt halen.

    sep
    2016

    Er zijn nog steeds 1,1 miljard mensen dagelijks actief op Facebook. Na WhatsApp is Facebook het grootste platform in Nederland. Gemiddeld spendeert een gebruiker 51 minuten per dag op Facebook, Instagram en Messenger. Hoe zorg je er dan als bedrijf voor dat je deze mensen bereikt en meer succes behaalt met je Facebook pagina?