Webshop laten maken

Wil je een webshop laten maken? Dan denken we graag met je mee. Afhankelijk van je wensen en doelstellingen bouwen we een Magento of Shopware webshop of een webshop geheel op maat.

Vrijblijvend kennismaken?

Wij horen graag wat we voor je kunnen betekenen.

Webshop laten maken op het juiste platform

Eén van de belangrijkste maar ook moeilijkste keuzes om te maken is: welk platform (CMS) kies je voor je webshop? Als je al een webshop hebt weet je of je tevreden bent over je huidige platform of niet. Maar zelfs als je tevreden bent kan het nodig zijn te switchen: bijvoorbeeld omdat je flink bent gegroeid, je doelstellingen zijn veranderd of omdat Magento 2 nu eenmaal niet meer op Magento 1 lijkt.

Of je nu al een webshop hebt of dit je eerste webshop wordt: wij adviseren je graag welk platform het beste past bij je wensen.

Wij ontwikkelen vrijwel al onze webshops in Shopware of Magento 2. In sommige gevallen, als er erg veel maatwerk nodig is, kunnen we een maatwerk webshop bouwen op basis van Symfony.

Als jouw wensen niet passen bij de platforms waarin wij ontwikkelen laten we je dat ook eerlijk weten. In sommige gevallen is een voordeligere oplossing als Lightspeed misschien meer geschikt voor je.

Sinds kort ons favoriete platform. Gebruiksvriendelijker dan Magento 2, ook voor ontwikkelaars. Biedt daarnaast toffe mogelijkheden voor storytelling en het maken van mooie landingspagina’s, wat we bij Magento nog altijd missen.

Lees meer over Shopware.

Zeer robuust platform. Populair omdat Magento 1 zo populair is. Echter voor veel Magento 1 gebruikers nu te complex en duur geworden. Wel ontzettend veel mogelijkheden dankzij een groot aanbod aan extensies.

Lees meer over Magento.

Eigenlijk alleen van toepassing als een klant specifieke wensen heeft waar standaard platforms niet goed mee overweg kunnen. Denk aan het online samenstellen van complexe producten of een afwijkend checkoutproces.

Webshop laten maken? Eerst kennismaken…

Soms krijgen we de vraag of we een offerte voor een nieuwe webshop kunnen maken. Er staan dan een paar details bij, zoals het gewenste platform, dat hij tweetalig moet zijn en dat er een koppeling nodig is met een kassasysteem. Leuk, maar eerlijk gezegd kunnen we daar niet zoveel mee.

Voor we een offerte uit kunnen brengen willen we eerst met je in gesprek. We horen graag wat je plannen zijn met je (nieuwe) webshop. Welke functionaliteiten moeten erin zitten? Heb je speciale wensen met betrekking tot bestellen en verzenden? Hoe worden verzendkosten bijvoorbeeld berekend? Is de shop gericht op b2b en zijn hier speciale aanpassingen voor nodig? Moeten klanten bijvoorbeeld op rekening kunnen betalen? Wat voor soort producten verkoop je? Kunnen deze zelf samengesteld worden? Moeten er productfeeds gegenereerd kunnen worden? Moeten we rekening houden met structured data en andere technieken die belangrijk zijn als je met SEO aan de slag gaat? Wat verwacht je van de zoekfunctie en filtermogelijkheden?

…dan adviseren

Kortom: we willen zoveel mogelijk van je weten (over je webshop dan, met name 😉 ). Zo kunnen we je goed adviseren over het platform (CMS) dat het beste bij je wensen past. Hier kunnen we dan een uitgebreide offerte op maat voor maken.

Onze offertes bestaan vaak uit 20+ pagina’s. Dat klinkt misschien eng, maar je weet dan wel precies wat je krijgt. De ervaring leert dat andere bureaus vaak met een vanaf-prijs werken en dat veel details niet besproken worden. De kans is groot dat je daar achteraf dan duurder uit blijkt te zijn.

Alleen als alle wensen en eisen in de offerte zijn opgenomen kun je appels met appels vergelijken.

Even bellen?

Wij horen graag wat jouw plannen en ambities zijn met je webshop en of we iets voor je kunnen betekenen. Bel ons of neem contact met ons op via het offerteformulier.

Eerlijk advies

Kevin, degene die je adviseert, staat bekend om zijn eerlijke advies. Als je iemand zoekt die met je meepraat moet je niet bij ons zijn. Wij denken met je mee, maar zeggen wat wij denken. Zelfs als dat betekent dat wij niet de juiste partij voor je zijn. In dat geval verwijzen wij je graag door naar een ander platform of bureau.

We zorgen er in ieder geval voor dat aan alles gedacht wordt en dat je klaar bent voor de toekomst.

Perfecte service en no nonsens aanpak, denken echt met je mee (ook aan de kostenkant).
Karel van Bijsterveldt
Jaspers Verhuur

Dit krijg je sowieso

Wat voor webshop we ook voor je maken, we zorgen dat hij standaard zoekmachinevriendelijk en gebruiksvriendelijk is. Klaar om te scoren in Google en klaar om van je bezoekers klanten te maken.

Functionaliteit staat voorop, maar we zorgen natuurlijk dat het er ook superstrak uitziet. Daarvoor werken we samen met verschillende vormgevers.

  • Aandacht voor SEO
    Standaard zoekmchinevriendelijk opgeleverd
  • Resultaatgericht
    Voorzien van effectieve technieken voor de hoogst mogelijke conversie
  • Mooie shop
    Aantrekkelijk design in jouw huisstijl

Ook belangrijk: onderhoud & optimalisatie

Als je webshop straks klaar is ben je er nog niet. Zo zal er in ieder geval periodiek onderhoud nodig zijn. Het gaat dan meestal om beveiligingsupdates. Daarnaast brengen platforms als Magento en Shopware regelmatig updates uit met nieuwe functionaliteiten of om bugs op te lossen. Ook deze zullen regelmatig doorgevoerd moeten worden.

De ervaring leert dat een webshop nooit af is. Je zult zelf ook tegen dingen aanlopen en nieuwe wensen hebben. We maken graag afspraken met je over hoe we je shop onderhouden en optimaliseren.

review

Meer bezoekers en meer conversie?

Wist je dat WebdesignTilburg je ook kan helpen met SEO, social media campagnes en andere vormen van online marketing? Wij zorgen er samen met jou voor dat je webshop beter gevonden wordt én dat meer bezoekers bestellen. Want daar draait het uiteindelijk om toch?

SEO

Hoger in Google door optimalisatie van techniek, content en autoriteit.

Google Ads (adverteren op Google)

Gegarandeerd bovenaan en meetbare resultaten dankzij zoek-, display- of shoppingadvertenties in Google (en Bing).

Conversie-optimalisatie (CRO)

Structureel werken aan een beter conversiepercentage op basis van data uit Google Analytics, wat je klanten ons vertellen en meer.

E-mailmarketing

Haal meer uit je nieuwsbrieven met gepersonaliseerde en geautomatiseerde e-mailcampagnes.

Vrijblijvend kennismaken?

Kevin van der Laak